یکی بود یکی نبود ... يكي مثل من عاشق يكي مثل تو بود
تو بگو!
من کجا حق دارم
+ نوشته شده در دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ ساعت 23:26 توسط دروغگو
|
سلام ای رهگذر با نگاه بی انتهایت به عمق تک تک حروف و واژه هایم بنگر و آرام آرام مرا همراه با این صفحه ورق بزن... و بعد به رسم روزگار مراو عمق نو شته هایم را به دست فراموشی بسپار...